بدنه خبر

خانه /2 مقاله اعضای هیات علمی ...

2 مقاله اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس در لیست مقالات پر استناد (Highly Cited Paper) قرار گرفت

دوشنبه / 26 آبان 1399


 
 در آستانه برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 1399 و بر اساس آخرین گزارش برگرفته از پایگاه استنادی WoS (ISI)؛ با ورود 2 مقاله منتشر شده در سال 2020 توسط اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس در لیست مقالات پر استناد (Highly Cited Paper)، تعداد مقالات پر استناد این دانشگاه به 8 رسیده است.

 

مقاله نخست را آقای دکتر مراد علیزاده عضو هیات علمی گروه آمار و همکاران در نشریه COMPUTATIONAL STATISTICS منتشر کرده‌اند. به این مقاله با عنوان The odd log-logistic Lindley-G family of distributions: properties, Bayesian and non-Bayesian estimation with applications تاکنون ۱۳ بار توسط سایر مستندات نمایه شده در پایگاه WoS ارجاع شده است.
مقاله دیگر توسط آقایان دکتر یاسر امینی(عضو هیات علمی)، مهندس سعید اخوان (دانش آموخته کارشناسی) و دکتر احسان ایزد پناه (عضو هیات علمی) از گروه مهندسی مکانیک دانشگاه خلیج فارس در نشریه JOURNAL OF THERMAL ANALYSIS AND CALORIMETRY منتشر شده است. این مقاله که به بررسی عددی مشخصه‌های انتقال حرارت نانوسیال در یک میکروکانال سه‌بعدی تاکنون از ۸ مقاله دیگر در پایگاه WoS استناد دریافت کرده است.
دانشگاه خلیج فارس این موفقیت را به این همکاران و همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفته و برای‌شان آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارد.


آرشیو اخبار